Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 24 februari 2009

Idag

iag harj ag redan hunnit vara ute och gå i en timma först hem från jobbet sen en sväng med Doris!
igår såg jag size zero på 5an hon skulle snabb bantra ner sig på 30 dagar till strl 0,..sjuk vilken efter strävan men så ser tyvärr våran verklighet ut idag..just därför ska jag snart väcka Niklas så vi får äta en riktig frukost men färskt bröd yougurt juice och ägg=)

Idag vet jag inte om det blir någon skoter tur jag känner mig inte pigg...låg och läste alldeles för länge i går och boken lämnade jag tyvärr på jobbet så nu kan jag inte läsa heller, funderar även på att gå på åhlens och se om jag inte kan köpa någon bok på rean...

Nej nu är det lite slö tittande på tvn och blunda en stund.

1 kommentar:

  1. Tack för erbjudandet men tyvärr så faller mandelmassa inte mig i smaken, eller min mun gillar det inte, men jag funderar allvarligt på att baka egna :D får se om jag ids :P

    SvaraRadera