Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 4 januari 2009

Vi mot bloggvärlden

Nu är det visst upp till mig och sara att erövra blogg världen, så jag hade tänkt göra ett litet impuls köp och köpa en 10" dator idag, men då påminde min sambo mig att vi bara har internet till en och har bundit oss till...nångång jag har ingenkoll:P så jag måste nog vänta tills vi får ett hus eftersom det bara går att ha ADSL i vårat hyreshus och det känns som mycket bortkastade pengar och det känns dumt att betala 400 per månad för 3 internet så jag får fortsätta att drömma,för vad har man endator till om man inte har indernet?

Vi kom förett tag sedan från trummag där vi vart bjudna på middag (läs bjöd in oss )och när vi kom dit så var även mina föräldrar där och även dom vart bjudna,..vi blir aldrKursivig av med dom:P
Vi har haft Tuva idag och D och hon vart riktigt bundisar dom sov åt och mös busade med varanndra:P
det gick inte alls att ha Wilda så hon fick fara till Sara, måste nog vänta till W och D är fulvuxna för att ha dom med varanndra!...jag blir galen på dom och det blir bara värre och värre!

Nu ska jag oh Nse en film för att sedan somna in och vakna att det är måndag= jobb! alltid lika roligt:O..ska ialla fall jobba Hanna och vi ska visstvara effektiva i morgonbestämde vi=)

Jag har även fått en utmärkele av Angelika,men jag måste lägga upp det sen för det funkade inte nu och nu är det film!

3 kommentarer:

  1. LINKAN! Nu måste du blogga!!!

    SvaraRadera
  2. Hörrö, jag fattar inte det här med bara internet till en dator? va har ni tagit för skitbolag? äre retard.se? Hehe, men seriöst, funk he inte med trådlöst?

    SvaraRadera
  3. Tjenis! tror syrran också ska me och då sover vi över men tack i alla fall :) hade ni de trevligt igår? :P

    SvaraRadera