Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 11 januari 2009

Romantisk helg

I veckan har Niklas chokerat mig, började med att han renbäddade bägge sängarna och for ut och sprang, sedan så frågade han mig om vi inte bara kunde vara hemma och mysa i helgen och gå på bio bara han och jag!.,.detta har alrgi tidigare hänt tror jag:P

fredas hände det mycket, jag kom hem 8,30 och hann då ringa och väcka alla!=)
Tog D på en promenad gjorde mig klar Markus kom och hämta mig vi gjorde lite ärenden vi for förbi Tessan på hennes jobb gjorde ännu mera ärenden han äta lunch med min sambo och resten av lillpiterör och sedan gick jag M och jojjo på stan jag óch jojo fyndade lite skor, 3par som fortfarande står gömda i garderoben:P

Sedan fikade jag johanna och hanna hos oss och surrade på som vanligt,Niklas stack fort hemmifrån:P
Tessan kom och färgade mitt hår, vi begav oss till LIF där vi grillade och såg let´s dance och jag hade kraftig ADHD även johanna som sprang och jagade markus, markus ringde ett samtal och skämde ut johanna, T tyckte vi var allmänt stöda, Jimmy hade fullshow med att underhålla alla 5! hundarna niklas och jåmpa var mest inne i tv Snygga dansare :O
Sedan begav jag o johanna oss till lillbro för att se Lipstic jungel som jag varmt rekomenderar "nya SATC" ..Natten kom sedan var det lördag!

Lördag
Vakande 12,00 frågade N om det skulle bli nå skridsko åkning mitt i meningen somnade jag om och väktes kl 12,45 av att han ringde och låssades vara från mitt jobb:P vi åkte till öjebyn åt lunch och begav oss till skridskobanan, ont i ryggen som jag hade var jag inte för taggad på att åka, M kom efter vi vart där i över 1h med skridskorna jag skulle låna för dagen då hade jag hunnit bli blöt om fötterna och börja frysa så jag sket i att åka!
Åkte hem med hanna väl hem komen så hade jag glömt mobilen och nycklarna i öjebyn så det var bara att traska över till H och stressa N lite jag hade lämnat matvarorna utanför dörren och frös som en naken iggelkotte i vintern(?) Hann även hälsa på Johanna som väntade främmande så undertiden hon gjorde sig klar så städade jag upp hos henne och tände ljus, ville få en romantiskstämmning om det skulle råkas bli lire rajtan tajtan med hennes rikspucko!:P
N kom hem vi gjorde middag och hade planerat att gå på bio, men det visade sig att alla filmerna gick 18,15 och bara en 3h film 20,15 och 3h på bio känndes kraftigt så det slutade med en film från videoteket som var riktigt bra och det var jag som fick välja film, för första gången efter min lilla incident att hyra en finsk film en enda gång så får jag aldrig mera bestämma:P
Johanna och J kom över och såg filmen med oss..vilken trevlig prick msåte jag tillägga:P

Efter filmen och lite surr så fick vi besök av en full trio Jåmpa jesse Robban, Robert hällde öl på golvet till Doris som hade diaree för dagen så det uppskattades inte ! Så N fick ta med herrarna efter ett tag på krogen där även han begav sig så sammanfattningsvis den romantiska helgen som in Sambo vill ha vart absolut inte!:P

1 kommentar: