Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 3 januari 2009

Jag skäms

Vad har hänt med m itt blogg nötande, jag läser inte ens bloggar längre!
ialla fall så sen sist har vi hunnit vara i Sthlm en vecka sedan har vi hunnit fira nyår och jag har hunnit jobba,vilket jag även gör just nu!
eftersom det var ett x antal veckor sedan jag sist skrev så vägrar jag skriva ingående om alla dessa ting!:)
Tomten var oerhört snäll även i år allt från skoter dress till pengar!..underbart!
Jag fick att jag önskade mig utan en stjärnring då..en dag en dag!=) haha

Vi är inne i januari och har vi flyttat nej nej nej!
Idag så bestäde vi oss för att fara till LIF och grilla och det gjorde vi hanna mackan micke bettan och erik + alla hundarna super kul var det men sedan insåg vi att det var väldigt kallt, vi packade ihop oss och for till Farmor som fyllde år, där bjöds det på smörgåstårta, M B T och N stannade kvar där och såg hockey medans jag for för bi mackan där hanna var, efter ett tag for hanna och vi for till farmor, N hade sån huvund värk efter ha vart hos farmor i nästan 5 timmar för hon frågade ungeför 200 gånger om någon skulle ha kaffe och hon fick för sig att B glas ögon var borta och att jag gömt hennes egna... ja vi skrattde!...inte lätt att bli gammal!:P
haha, Niklas tyckte det var länge sedan han bjöd mig på middag så det ville han göra,...Pizza vart det;P

Jaghar absolut ingen att skriva för mina ögon väger bly just nu!

1 kommentar:

  1. kom igen nu linnea, nu är de du och jag mot bloggvärlden ;P BLOGGABLOGGA!! :D

    SvaraRadera