Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 30 januari 2009

Naken i min säng,..

Naken i min säng,..just den låten sitter jag och nynna på nu,
Idag så for jag Julia Hanna och Tessan och lunchade, J& T var inte imponerade av våra bloggar stod alldeles för lite om sex och kläder tyckte dom, men eftersom jag då lever i mjukisar vem fan vill se dagens uotfit då?:P och har pökat med hör och häpna samma kille sen begynnelsens tid vem vill veta om våra 2 gånger på års "vilda" aktiviteter i halmen?:P..
tror jag måste porra upp mig någon kväll och se vilka höjder han kan ta mig till:P haha

Sedan så har ju lilla trollet vårat börjat löpa, ingen romantik höjare precis!
sen så tar hon ju inte upp det heller, såg nu när jag for på jobbet att jag måste skura hemma,äckligt!
Niklas som verkligen är allergisk för allt med blod gjorde att jag fick mig ett gott skratt i morse när han försökte lyfta upp D i nakcskinnet och skinnet ovanför rumpan bara för att ta så lite som möjligt i henne för att sedan sätta en filt under henne för hon låg på hans sida i sängen,..måste investera i ett löpskydd!
Sen är vi ju även hund vakt till en 14 år gammal(död) stövare som är super kåt på henne just nu ..inte kul å vara halv död och kåtast i världen!...hahaha

Jag har även hunnit shoppa lite i veckan jag å Emeli innvesterade mkt innvesterigar nu, vem försöker jag lura:P? .natt och dag och rengörnings medel sen köpte jag äntligen ett nytt solpuder och även en ny eyeliner i blå färg, mjukisbyxor leggings en scarfs och en kavaj , jag gillar verkligen det hära med kavaj, bara rulla upp ärmarna skit snyggt! även örhängen ett halsband till D och en reflexväst åt henne!
Dum som jag var köpte jag även 2 par leggings jeans men ska lämna tillbaka bägge 2 kännes inte bra!
Så nu ska jag stänga börsen för denna månad och ta och betala lite räkningar har jag tänkt för det han jag absolut inte gjort upptäkte jag,mina hela 1 st:)...skönt sa räven!

Jag han ju även investera lite förra veckan i bla 3t.shirtar en kläning en skjorta ett halsband och lite underkläder..tror inte det vart nå mera:P...inte bra detta!
men finns det någon bättra terapi än att förstöra pengar?=)
Niklas såg ju till att vi vart a 100000+ fattigare i går när han investerade i en ny skoter!:P
Lyx fällan here we come!

Sen på tal om blå korvkiosk så är jag ofantligt sugen på en kort page frilla nu med lång sido lugg, men är åt håvetet för snål för att ta ut löshåret redan nu!...+att mitt hinner ju bara bli längra ju längre jag har i löshåret och det kommer nog svida att klippa av det då:P

Nu ska ja jobbar för i kväll så hande jag tänkt fara hem och bara surra med min lilla man ofantligt vad mycket det kan finnas att prata om ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar