Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 28 januari 2009

idag är en ny dag!

Idag är en ny dag,som alla andra dagar!

idag när jag slutade körde jag mot LIF och precis när jag satte mig i bilen så ringde hanna, så henne han jag surra med í 1h och 7 minuter=) vi han säga mycket jag han även köra hem ge D mat och äta frukost själv, även gå till mitt nya hus och lägga mig i soffan:)
sedan har jag legat dära tills Erik kom och hälsade på mig och sedan handlade jag inför middagen, som idag består av 2 rätter!

Snart kommer Emeli och då ska vi bubbla tror jag, vi ska även se en film och mysa på=)

Jag har även gett doris en oliv idag...även det äter hon!

1 kommentar:

  1. haha, se där! våra stora tjejer! men, det kan inte ha varit mysigt i sängen ;) vad sa niklas om det då? =P

    SvaraRadera