Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 27 januari 2009

Tisdag

När jag slutade körde jag "hem" och gjorde varmchoklad och smörgåsar, sedan kom johanna och vi tog skotern och hämtade upp Mackan och Pontus sedan så begav vi oss på en liten skotertur vi hittade absolut inte alls dit vi skulle men vi stannade och fikade och oj så gott var choklad och smörgåsar är ute, sedan körde vi hem igen!...det visade sig att vi var 50 meter från dit vi skulle:P inte alltid så lätt!

Sen så har jag duchat och skjussat farmor och handlat inför middagen...äntligen får jag bruna bönor och fläsk....muuuumma!

Jag har även hunnit ringa ungdomsmot och det visade sig att från och med nu om man är över 20 år så får man inte gå dära längre utan då är det "riktiga" barnmorksemot man ska till sagt och gjort ringde jag dit och den tanten var inte trevlig jag sa att jag ska på en vanlig undersökning och förnya mitt recept för mina piller funkar inte...men det var inte bra för k...j.... hon på pekade 25 gånger att det bara fanns 2dagar i veckan och inga pengar till att folk bara ska springa dit och ta tid....VA?!? nej nje jag vart irri och sa till tant F.. att då skiter vi i det hära jag ska absolut inte ta upp din tid! men tillslut fick jag en tid på torsdag så it vet jag om det var så himmla svårt för henne!...i...

nu ska jag krypa upp under filten och sluta mina ögon ett tag!

2 kommentarer:

  1. Heey! jag har också läst din blogg ett tag, men är urusel på att lämna kommentarer, jag är glad jag bara hinner läsa alla bloggar :)
    näe, vi har inte märkt av något speciellt. hon har alltid pissat mycket, eller hon är som en hane. pissar ofta men typ inget, bara för att visa sin dominans. =) vi väntade väl oss inte att hon redan skulle löpa så vi har heller inte hållt koll på henne.

    åhå, hon får vara överallt ;) säkert mysigt men inte när hon börjar bloda :D kajsa är faktiskt duktig, vi har bara fått ta upp typ 6 fläckar, eller hon får själv slicka upp det. visst är jag snäll ;) hon är duktig på att hålla efter själv..

    SvaraRadera
  2. nä, vi kör inte heller med skydd, så jäkla besvärligt kan jag tycka och ofräsch, då är det bättredom tar reda på det själv, även om jag kan tycka att det också är lite ofräscht. tur dom är hundar och inte människor :D

    haha, du borde lura honom nån gång, spruta lite ketchup på lakanet eller nåt, just innan det ska tvättas och se hans reaktion :P

    SvaraRadera