Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 30 januari 2009

Nu så

Nu så fick jag ett livs teckan av N som har vart i väg och kört skoter sen 9 nånting i morse, han steg upp strax efer 4 Torsda morgon och körde och hämtade skotern kom till piteå krin 14.00 och sedan skruvade han i den till 03,00 på natten kom hem soc for och körde kring 9-9,30 i morse och nu var dom på väg hem kl 17,00 så ungefär så mkt kommer jag få se av honom i framtiden skulle jag tro;P för vaken lär han absolut inte vara när jag kommer hem:P


Det kan vara fruktansvärt skönt att jobba vissa helger, för det är så lungt på jobber men man slipper det ständiga frågan, vad att göra i helgen?!
Nu ska vi musa i oss lite godis hära och se film=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar