Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 22 januari 2009

Magsjuka!

Måndagen spenderade jag först med att jobba och sedan bege mig till lillpite där jag vart ompysslad, jag och bettan tog en skön promenad och köpte hem karra till handbollen sedan gick vi över till Grannarna där vi såg idrottsgalan och D fick träna platsliggning trots mkt störnigar vilket var super bra!
Tisdagmorgon for vi till M & hälsade på vi gickut och gå, gick till farmor och fikade sedan for vi på vischan och lunchade, 16,00 började jag jobba och hela passet frös jag och var inte på G så när jag kom hem så spydde jag och sedan spydde jag hela natten, alltid annars när jag har haft magsjuka har jag bara spytt några gånger men nu spydde jag konstant, 1/2 dl vateten drack jag och allt kom upp sedan var det bara tomma spyningar tills jag fick i mig något intresant?:P
så kl 07.00 klädde jag på mig och tog Doris med mig till shell för att köpa Cola denna resa tog mig nästan 40 minuter jag hade ingen energi...trode nästan jag skulle dö:P
Under natten så han jag ha feber och mina drömmar var helt sjuka,vi åkte ubåt till stockholm med våran gamla klass och helt plötsligt körde vi varsinn och man kunde även flyga och köra dom som bil:P haha

Så L kom och hämtade Doris så hon fick vara i öjebyn och busa mendas jag sov bort hela onsdagen!
Idag var jag så less så jag gjorde mig klar och bara genom att duscha började jag svettas, sagt och gjort så tog vi oss på stan för att se lite folk och fikade vilket inte var det bästa för min mage kan jag tala om!
Nu nöter jag igenom alla bloggar som jag missat i veckan och väntar på att J ska ringa så vi får träffas och sedan ska jag jobba natt!

Senaste tiden har jag fått lyf´ta på mitt ögonbryn både en och två gånger men tro inte att jag ska gör det till en vana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar