Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 18 januari 2009

Besök

Efter jobbet for vi och handlade, vi tänkte prova på sushi men hade lite nödlösnings middag också, rostatbröd ägg ochcräk röra...en standard hos Ermebring/Lindkvist:P
Ialla fall sushin var inte våran grej men Doris:P...men jag har hört att man ska prova det flera gånger så skam den som ger sig...skulle dock vilja fara på en riktig sushi bar och prov smaka så man hittar det som passar en=)

Eftermiddagen så hade Niklas ett Idol uppträdande för mig,jag hoppas verkligen att det uppträdandet stannar hemma:P
Sedan for vi på kioskpiraten och köpte karra med jesse och hanna som sedan har tillbringat kvällen med oss så nu har vi varsin full karl medans jag å hanna mest har taggat upp inför nästa helg och skrivit handlarlista, så på Torsdag blir det handlig på Ica och systemet!

Nu är N upprörd över att jag bloggar, han gillar inte blogg livet men jens har nu erkännt att även han nöter igenom allas bloggar:P
Nu ska jag göra allt för att dessa grabbar ska ta och gå ut på kalles så jag får hoppa i säng=)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar