Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 17 januari 2009

Uppsagd,Upprörd!

Min kära sambo kom hem i går och sade att nu var dom uppsagda, finns inge jobb!.
självklart väntade han in i det sista för att berätta det för mig, känner han mig?;P
han vet ju att mina krokotårar kommer för ingenting men ack fick han inga denna gång!
Han var ju som vanligt cooolung över det hela medans jag hinenr se döden:P
En månads uppsägningstid och med deras stämplings uttdelnig var han inte alls orolig och han var absolut inte orolig att få tillbaka det eller få ett annat medans jag han kolla på mindre lägenheter se vårat drömmhus förflyttas långt bort..jag behöver verkligen han för att hålla mig ovanför vatten ytan!
Idag har vi varit förlovade i 8 månader och snart har vi varit tillsammans i 4 år, egentligen har vi redan varit det med offentligt 4 år:P

Min kärlek,igår fick jag den hära absoluta nykär pirret igen vi låg och bara mös i soffan och såg på en ny serie som N laddat ner och han skratttade oavbrutet i flera timmar!..jag vet absolut inget bättre än hans skratt det är det som verkligen kan få mig att få gåshud från tårna!
Jag vet inget bättre än våran lillafamilj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar