Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 22 januari 2009

Do not like

Många blikar och ord som inte blir sagda,den dära oväntade tystnaden när folk inte vet vad att säga eller hur att byta samtals ämne, kan göra mig vansinnig den är ju så uppenbar!
Jag får rösta jag får köra bil jag får göra vad f** jag vill så jag kan tåla att höra dina/era ord!
Tjejer/kvinnor ja inklusive mig kan dra åt pipsvängen vi är så konflikt rädda,
vi ska göra alla andra nöjda än oss själva vi ska framför allt göra allt för killen för vännerna dom som ändå alltid kommer finnas kvar där som kan vi skita lite i för, hur är det vi säger... är dom riktiga kompisar så ska dom ju finnas kvar...?

Kvinnor är lustiga tänka sig att i onsdags när jag ringde klockan 07,30 och sade att jag inte kunde komma och jobba på natten 21,15
(dom flesta ringer mitt på dagen precis så man hinner få in någon vikarie)
så får jag dåligt samvete och tänkte skita i det och fara och jobba ändå för av någon anledning så känns det beroende på vem som svarar som om jag inte blir trodd, jag som då varit sjuk 3 gånger på 3år och då jobbade en natt med magsjuka och den andra gången med feber och förkylning...så vi ändrar det till just bara denna gång ( om jag nu inte glömt någon gång?)
för det första varför ska jag ens bry mig om dom tror mig?
jo för att det är dom som ska ringa ut mig senare på jobb och det är dom som ser till att jag får lön varje månad och kvinnor skvallrar som bara den så gör man dåligt från sig på ett ställe så tror jag att snabbt som attans skulle man snart inte ha något ställe kvar att jobbar på , jag vet det för det har nämligen hänt andra vikarier, inte mig men vad vet jag för allt sker bakom ryggen!
I fall jag skulle göra fel innom jobbet eller bara allmänt privat, ex med D så säg något, det finns sätt att säga allt, det är inte vad man säger men hur man säger det!

Ojojojjj, hormonerna hos Fru L är på gång hoppas jag själv lär mig av mitt adhd idag!
just idag har jag 1000tals sånna hära störnings moment på min skalle som jag bara vill skrika ut!

1 kommentar:

  1. Men söta du, nog måste du ju få vara sjuk...du måste ju få vila flicka!

    SvaraRadera