Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 22 januari 2009

gorilla!

Sen bara för att upplysa världen så mår jag fortfarande illa, inga spynigar men får inte i mig mat eller snus för den delen så tänk er själva tom på energi full i mens och ingen snus!
Fy vad livet kan vara tungt i bland!

I morgon slutar jag i alla fall kl 08,00 och då ska jag hem väcka liv i mina barn och packa ihop dom, hundmaten och även hämta våra skoterkläder och sedan måste väl jag och johanna och handla för att sedan fara hem och lasta skotern, vet fortfarande inte när vi kan fara...
Tyvärr så tror jag inte att det blir så många glas vin för mig som jag hoppats på, känns som att jag bara behöver ett för att vara knall och slockna på samma gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar