Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 22 januari 2009

Ren nyfikenhet

Fick just ett samtal här till, jobbet av den bästa arbetskamraten som förmodligen finns!
satt just och skrv en sammanfattning utav det men jag kan säga att det hela slutade till bägges fördel!...underbart!

jag trodde att Piteå kommun hadde vart så elaka och gjort så man itne kunde gå på pixbox, men det visade sig att jag försökte på boxpix:P ..inte lätt!

Jo utav ren nyfikenhet går det att se vilka eller hur (lite)många som läser ens blogg?
jag vet att det gick att se på någon statistik på blogg.se men går det på blogger.com?
Jag brukar ju inte få några svar på mina otroligt viktiga frågor men jag är ju nyfiken så ?;P

1 kommentar:

  1. jo det kan man göra, det går att lägga in räknare, kolla på tex susnet.se tror jag det är! kramen

    SvaraRadera