Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 19 december 2008

Sömn problem

Doris


Jag har verkligen haft sömn problem i veckan, har jobbat natt måndag -torsdag och har inte somnat först efter 2-3 någon gång och sedan upp 6 jag jobbar journatt,
då stiger jag upp 6 och slutar efter 8 så jag är hemma strax efter 8 och då har jag gått ut med Doris och donat på som idag då läste jag min nya tidning så kl var nästan 10 innan jag la igen ögonen och då sov jag till 14,30 helt onödigt!

Då jag väl steg tryckte i mig lite mat och for och träffade J var med henne en stund för att sedan fara hem och umgås med N vi städade och Jåmpa kom förbi vi fikade jag fortsatte säda dom höll på med jägarexamen och sedan begav vi oss till Mackan hjälpte han med att hänga upp 4 gardiner:P sedan surrade vi bort tiden!

Nu har jag och niklas tömt bägge kamerna så vi kan fota vilt unde Sthlm veckan!=)
så nu är kl 02,00 och jag ska upp och tvätta 7 och jag måste upp för vi far lördag morgon och det är fullt i tvättkorgen, för att sedan bege mig till jobbet 13,30-17,30 ett sånt där jag är snäll och tar det pass!

Då jag slutar ska jag skjussa N som ska på poker kväll med öjebygrabbarna och sedan ska jag hem för att göra mig klar tänkte hinna med några vin glas under kvällen, vars hur och när har jag absolut ingen aning om!

Tror jag ska skicka iväg ett sms åt Hanna att hon ska komma över på kaffe i morgon bitti så jag inte somnar mellan maskinerna, någon annan som är vaken så är det bara att dyka upp!

Jag kom just på att vi har obäddat sängen och Niklas har somnat här i soffan brevid mig!=/



Jag med långt hår!


Min vackra karl


Mer bilder finns på http://www.pixbox.se/usr_show_id19494_page0_order1.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar