Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 17 december 2008

Less

I morse slutade jag 07,22 för att vara exakt och hemma var jag 07,32 hade då även hämtat Doris hos snälla johanna som skötte om henne!
Sitter återigen på jobbet men denna gång bara i 3 timmar, snäll som jag är kan ja ju inte säga Nej inte ens för såna hära onödiga timmar ,men men!

Sen slutar jag 17,30 då ska jag köra raser fort och hämta upp J för att vara med henne och se en film och dricka glögg för att sedan fara med Doris till söta johanna som ska sköta även i natt eftersom N inte visste om han skulle hinna hem, för att sedan köra vidare för att jobba natt!
Jag är så otroligt less att jobba nu, har sovit så oerhört dålig på nätterna, jag har nämligen inte sovit först efter 2-3 och så upp 6!
Så allt på min att göra lista står kvar +att det blivit mera, eftersom jag sovit då när jag kommit hem!
och på råga på allt så hade någon snott min tvätt tid idag! så nu måste Lea ställa sig och tvätta på sin lediga dag, hurra!
Eftersom jag jobbar fredag och då ska vi fara med sakerna till öjebyn så det är packat och klart till lördag morgon och sedan ska vi till AMrkus hus och hjälpa han +att jag hade tänkt hinna med ett glas vin med tjejerna för sedan får jag inte se dom på en hel vecka!

  • Tvätta
  • Städa
  • Packa- kläder -smink-hårtänger-hårgrejer-skor-vad har jag glömt?
  • Rensa kylen
  • Doris mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar