Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 19 december 2008

Usch!

vilken dag, jag tog mig absolut inte upp kl 07,00 slutade läsa där kring 03,30 så jag var död då kl ringde, vaknade kl 10,00 när bror Robert kom och hälsade på men då hade något smart skaft redan tagit tvättstugan, sen har jag yrat omkring och försökt göra lite ärenden, men det enda jag lyckades med var att fara till arbetsförmedligen!
När jag slutar 17,30 måste jag
  1. Starta en maskin
  2. Packa ALLT jag ska ha med mig har inte ens allt rent ännu, men men
  3. Ren bädda sängen jag sov på maddrassen i natt, N somnade i soffan;P
  4. Starta en ny maskin
  5. Köra Packningen + Julklapparna till Öjebyn
  6. Skjussa N till Poker kvällen
  7. Starta en ny maskin
  8. Göra mig klar för kvällen samt dricka ett glas vin
  9. Förmodligen klar i tvättstugan och redo för vin kväll!

Nu är det jobb som gäller till 17,30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar