Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 14 december 2008

Problem

jag sitter återigen på jobbet och är väldigt nära döden!

Är mest sjuk i hela världen och det är bara synd om mig!.till och med N sa åt mig att stanna hemma i dag, det tillhör ej vanligheten!(har aldrig hänt!)
Till råga på allt, när jag skulle stiga upp och fara till jobbet så hade låset på bilen självklart frysigt! så då kom min Prins och hjälpte mig, jag han natuligt vis använda en hård ton och släppa ner en tår men det hör bara till när man är sjuk om du frågar mig!
Sen när jag väl sitter här och tycker synd om mig så kan jag ju berätta attjag då även jobbar i morgon 8-12 + natt 21,15-08,00 sen natt tis ons med sen 7-14,00 Fredag så ttorsdag kan jag andas ut!
och N är i Ume i veckan så jag har ju en jätte to do list för på fredag ska allt vara klart för då åker vi kl 07,00 Lördag morgon till Stholm!
  • Vara med J
  • Renbädda vårat och Pojkrummet(har lånat ut läggan när vi är borta)
  • Tvätta
  • Köpa hund mat
  • Packa
  • Slå in julklapparna
  • STÄDA
  • återigen Packa

Känns som hur mycket som hellst nu men det är nog bara för att jag har energi nivå 0 just nu.
Jag måste även prova ut en massa olika outfits så jag inte bara drar med mej en jäkla massa onödigt som jag ändå inte kommer att ha, så jag har nån koll på läget, det värsta är att jag inte kan dra med mig alla mina olika jackor och skor utan måste bestämma mig vilka jag vill ha, men hur lätt är det på en skala?..måste ha skor jag orkar sprina på stan i och skor så jag kan festa loss i och skor som är snygga bara för att!...tror jag ska gå en liten vända i sabbes,johannas och hannas sko garderob en sväng innan jag far:P
Har ju tänkt sköpa några där man med min tur så hittar jag säkert inga!...Tår tår!

Sen dagesn största (Ilands)-Probelm, tror jag vänder mig till sara här, brukar abra vara hon som svara ändå;P...Ska jag klippa sne lugg eller rak lång lugg?
just nu har jag en rak lugg som är ända ner till näsan och det är inte hett på något vis!

Nu tror jag ska gå in till en av brukarna och låna dennes massagefotölj och sätta mig ett tag;P

Gråt en tår för mig!

2 kommentarer:

  1. Stackars sötis, hoppas du mår bättre snart iaf!!

    SvaraRadera
  2. Tja babe :) haha ja här ställer man alltid upp och skänker en liten rad eller två! tycker du ska klippa en rak lugg fast inte kort utan lite längre som du sa! tror de skulle vara assnyggt :) try it!

    SvaraRadera