Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 14 december 2008

beroende!

Jag har ett kraftigt beroende och det är choklad!
Förut var det bara när jag skulle ha mens som jag var tvungen få i mig massvis med choklad, sen gick det över till att även måsta få i mig det under tiden jag har det för att sedan gå över till efter jag haft det till att nu måsta trycka i mig en choklad kaka varje dag!...inte bra!
Detta resulterar till onödiga kilon och hemska finnar som inte alls klär mig!
Men gott är det!

Nu rknar jag minutrarna tills jag får fara hem och krypa upp i soffan för att mysa med min kille och våran tjej!
Min underbara hanna skulle kolla om hon fick lös en tvättid i hennes tvättstuga så jag får tvätta vårat täckr eftersom det är för stort för våran maskin!

Min morgon dag ser exakt ut så hära om jag får bestämma!
  • 06,50 uppstigning,
  • 07,10 Promenad med Doris
  • 08,00 -12,00 Jobb
  • 12,20 Promenad med Doris
  • 12,50 Se våra bästa år
  • För att sedan fortsätta se tv
  • Middag
  • Sedan fortsätta se Tv
  • Gå ut med Doris
  • Fara och jobba!

Tänker absolut inte göra något i onödan!
Jag satt tidigare och frös som en skollad sköldpadda men nu svettas jag som en gris!, bara så ni vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar