Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 14 december 2008

ojojoj

När jag väl slutat jobbet och tagit mig hem levades så möts jag av N som har ett nytt il!
Så nu har vi spänderat kvällen med att leta jobb,..utomlans!
Han är absolut helt o imponerad av mitt ointresse för det hela!
Men han hotar med att han kommer hamna i en deprition om vi inte tar tag i detta!
Han han även dra en redo görelse för hur han uppfattar mig!
Lea om inte vi gör det hära kommer du bli en gammal kärring som far till ditt jälvla kommun jobb och sliter på dig dina slitna birken och sedan kommer du men och lägger dig i våran skit soffa i våran äckliga lägenhet!
Detta resulterade i några tårar för min del!

när ska detta il ta slut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar