Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 15 december 2008

Lever

Ja jag vaknade upp och levde idag, känner mig bättre men långt från frisk!
Har jobbat första passet för dagen nu och just ätit lunch!
Nu ringde dom från där jag ska jobba mitt 2a pass och frågade om jag kunde komma tidigare och jobba kväll +natt, men jag sa faktikst nej, eller att jag inte kunde börja 16,30 men 19.00 så få se om jag måste dit tidigare!
Känns inte alls som om jag orkar det!

Sen så misstänker jag starkt att någon har dött hos oss för det ser nämligen ut som det, diskmaskinen är full det är fullt på disskbänken all rentvätt är upp häng i pojkrummet och all smutstvätt ligger överallt, känns som om jag aldrig kommer orka ta tag i detta!

Nu är det våra bästa år som gäller för att sedan ta tag i livet innan jobbet kallar!

Ja Sara jag tror du har rätt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar