Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 10 december 2008

Blogga!

Äntligen får jag sätta mig å glo ogenom allas bloggar det var verkligen inte igår, blir som ett gift!

Ialla fall så vart jag äntligen klar med alla julklapparna idag jag som skulle vara klar i tid ,.blabla bla!
på fredag har vi lilla julafton i LIF kommer bli super mysigt & självklart ska vi se Idol, äta 3 rätters och glögga ioch öppna julklappar!
I morgon är det stormen som gäller med Kollektivet som jag även tror kommer bli skit skoj är ett härligt gäng jag ska gå med så jag tror inte det kan misslyckas men det återsående problemet bara,vad ska jag ha på mig?
Hanna surrade även om att vi skulle ses hos henne först och dricka ett glas för att sedan bege oss till havs och dricka ett till maten där, men jag tror nästan att jag ska skippa det, ska dock upp och jobba fredag +att det lär säkert bli ett glas i LIF!...den som lever får se!
Jag håller verkligen påa tt bli gammal, kan inte dricka ett för att jag ska drick på fredag, vad är det hära!..

Eftersom min julklapp till N inte vart beställd så fick jag fixa det idag så hoppas hoppas hoppas den nu hinner komma skulle vara så surt om inte!
Jag skulle bara jobba 16,30-21,30 idag men ag fick även ta natten inte mig emot är ändå ledig i morgon!
I morgon slutar jag ca 07,30 Emeli hämtar mig vi åker till Mickes jobb och städar våran bil( välbehövligt om någon vill bli rik på att panta så kom)
Sedan ska vi bege oss till stan för att slå in lite julklappar sedan blir det koropen för min del,där jag förövrigt itne har visat min häng röv på 2 hela veckor så det behövs!
Sedan ska jag göra mig klar för att gå över till Hanna !

Ett litet Ilandsproblem!,..jag försöker att inte tvätta mitt hår mera än 2 gånger per vecka för att det nöter så otroligt mkt spec nu när jag har lös hår så då kom jag ju på att jag tvättade det i går så nu kan jag inte tvätta det i morgon,...undra hur jag kommer att se ut:P..vett nog löser det sig!
Kaffe rasten över

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar