Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 8 december 2008

Jag blir så arg!

Åå,. som ni vet så listade ju N ut vad han skulle få utav mig i julklapp för herrans många veckor sedan!
Jag som skulle vara klar med alla mina julklappar tidigt i år var ju duktig och knapprade in på yunkyard för några veckor sedan och klickade hem ryggsäcken han ville ha, men tror ni den vart beställd?...Näää!
Vi började prata i går och då tänkte jag men varför har inte N´s julklapp kommit ska ju bara ta 2-5 dagar...jo för att klant jag inte lyckades!
Och nu när jag sitter hära och skulle göra om det så hittar jag inte det han ville ha,
det var mellan 2st och han vill hellre själklart ha den som inte finns!
I paniken ringde jag nyss tilll han och drog 100 olika lögner,ack han genomskådade mig så nu ska ha själv leta upp den ikväll så jag får göra en ny beställning!..kommer bli så kul att se hans överaskade nuns på julafton;P
Idag efter jobbet blir det inhandling utav dom sista julklapparna och sedan ska jag och N äta hemma gjord pizza=)...mumma!
Jag tror även att vi ska slå på stort och gå och se Vi hade iallafall tur med väderet IGEN!..måste vara värld att se kan jag känna!=)
Har en väldigt lungn och skön dag på jobbet men nu känner jag att det är slut på min kaffe rast!

har även sett att det nog har kommit en liten kille för Lina Ö och hennes sambo så GRATTIS!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar