Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 7 december 2008

Söndag!

ohh, insåg just att jag är bara ledig torsdag till veckan och det inne bär att jag jobbat 12/14 dagar.. och jag är så less just nu fast då sen så har jag ju som inget mera jobb först vi kommer hem från stholm , änn så länge i alla fall!

Går kvällen spänderadas hos mig N låg surmule i soffan först sedan begav vi oss till Sara men dära var vi absolut inte länge och då han vi bara hjäpla Joanna som var aningen för full:P

Vi begav oss till statt där vi svängde våra lurviga och hade oss, super trevligt!
Vi gick till BB och åt sedan när jag väl kommit hem så smsade jag och johanna så här skrev hon till med 07-12-2008 02:52 Km men gaska och hoppa då:)
Efter många tanke nötar kom jag fram till att hon menar nog att hon ska och hoppa med hästen:P hahaa,,gissar att hon haft en tung dag på jobbet idag=)
Ne nu ska jag ringa hanna och kolla så att hon lever!

Btw min tel verkar har fått sig en smäll eller 2 i helgen:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar