Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 15 november 2008

Världens bästa helg!

Det är det verkligen!


Igår började vi med att gå på stan dricka hinkvis med kaffe och bara strosade omkring,
sedan gick vi hem tände ljus överallt och gjorde super god middag,
förätten bestod utav räk/lax/creme fresh/rödlöks toast...mumma(våran favorit!)
varmrätt vart kycklingfiléer som man delar och där satte jag lite
  • sambal
  • pesto
  • vitpeppar
    salt
  • soltorkade tomater
  • västerbottensost
  • In i ugnen....volia...super gott


till det hade vi ugns tomater och klyft potatis!...rekomenderas!
sen när det var dags för efterrätt var vi så mätta så det vart iskalla martins =)



Självklart såg vi ju idol,var vi ju tvugna att heja på Kevin..!;)
Och sen han vi ävenmed en massa guitar hero pch mys...en sak är säker och det är att jag ska nöta guitar hero till veckan!:)



..Imorse väkte Niklas och Doris mig alldeles för tidigt, dom vr frukostsugna, och jag böt vist med niklas i går om han gjorde...jag minns inte vad det var nu...så skulle jag ficka frukost!


Just därför vaknade han själv klart 7..men han insåg fort att man inte FÅR stiga upp så tidigt en lördagmorgon men strax före 10 var det visst dags!


...måste lägga upp en bild på frukosten,...Fattigariddare,kokta ägg,marmeladsmörgås, smörgås med röran från igår och massor med kaffe och juice=)...mmmums!
Nu ska jag strax ut och gå med doris, köpa strumpbyxor och gå på systemet, för ikväll så blir der fest som aldrig förr

God frukotensom vi togitv rummet istför sängen,utav Praktiska själ!..(detta ord in)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar