Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 14 november 2008

Fredag idag,..

Våra tankar om ett hus slutar aldrig dom förändras dock ständigt!
.,..i väntan på pris på farmors hus har vi hunnit med många svängar,
Niklas har haft sina il..belive me!
Ialla fall har vi hittat ett "perfect" hus men det är på fel ställe för hurdet än är så måste man tänka på framtiden då det för hopnigsvis ska komma nå kids,..
å då om vi tar det huset blir det enbart att sitta i bil, för det finns inte många grannar speciellt inte barn ingen affär först i stan dvs ca 9km.
och det som då lockar i en by ( vi vill absolutinte bo i stan)
i ex lif för allt som finns där,skola affär och en gemenskap!

Så då har vi försökt komma överens om hur man ska göra med farmors hus för att bygga nytt kan man göra relativt "billigt" om man ens får anväd det ordet i detta samanhang,
MEN det är i lif och pengarna få man absolut inte tillbaka!
Så då nästa hur kan man bygga om där, jag började med att fastna direkt på den dära jävla tvättstugan(hatar ordet praktiskt!)...
Sen har niklas inte en bra dag idag, måste tilläggas!
..han har roligare med en rumikub!

Hursomhaverser han inga möjligheter alls, alltär omöjligt och dyrt...eller så bara fel!..jag gråter inombords just nu!
För om man hade ennågerst så nära plankan man ju kolla uppolika kostnader!
så jag tror jag ska fara till mors fars någon dag å höra deras idéer ;P


Sen så tilldomglada nyheterna så är de helg och jag är LEDIG!!...
började dagen med en massa kaffe sitter väl och sippar på min 7 kopp nu=)
sen systemet snartmiddag med niklas och sedan mys!
för att sedan vakna upp till lördag och fest hos johanna och inte vilken fest som hellst utan SATC fest och jag har knopat i hop lite så det kommer bli GREEEEAT som tony själv skulle ha sagt!

...Måste även tillägga att det nya ordet är AMEN SUPER!....hahah

1 kommentar:

  1. hahaha du är kul du! tagga upp inför i morgon!! :D

    SvaraRadera