Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 17 november 2008

Måndag,..

Idag var de ten väldigt tung dag, kändes väldigt onödigt att vara där...det finns inget värre än att jobba och så är det lungt!..jag vill hellre ha för mkt att göra!

Sen när jag äntligen slutade så gjorde vi middag o det vart oväntat gott!
Efter det så gick jag o Doris ut en välbehövlig promenad och det var så skönt, gjorde lite inkallning och kontaktövnigar..och självklart lite lek på det hela!=)nu ligger jag med datorn i kvät och kaffe kannan brevid mig...så nu kan kvällens efterlängtade TV häng börja=)
Tror inte jag ska göra många knop,..

Ska dock nåla upp en kläning ja ska sy möjligtvis att jag tar tag i det men inte nå mera=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar