Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 17 november 2008

illa illa

Ojj ojj ojj så mkt jag vill nu ...
  • Sätta i löshår + färga mitt hår
  • köpa en bärbar dator
  • Bygga perfect hus till våran perfecta lilla familj
  • köpa en bil
  • fara på en semester bara jag och niklas på en mysig strand
  • Ny handväska, verkligen på tiden för en ny!
  • Ny jacka, är så less alla mina gamla!
  • Svarta stövlar, har fort farande inte hittat några bra!
  • Nya jeans, mina är verkligen inte heta!

Eftersom jag vill så mkt just nu så köpte jag en lott och vann 10kr böt den mot en ny oh vann ytterligare 10 kr...inga miljonen men 3 gången gillt kanske;) hehe

Går verkligen rent ut sagt åt H... med mitt nya liv så just därför ska jag gå å poppa lite popcorn nu,..för det är ju nyttigt visst johanna;O haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar