Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 18 november 2008

Dumma frågor,...?



Hur cool var inte jag i pälsen?=)

idag efter jobbet så kunde mina ögon inte hålla sig uppe nå mera så jag slocknade och det behödes för jag har haft en smygande huvudvärk i ett par dagar nu...

Vaknade sedan när N kom hem jag fick nå obeskrivligt ryck och kände tagget för spinningen, så jag kläde på mig och Doris (bokstavligt talat=) och vi gick ut och gick en skön väl behövlig promenad,..
Jag gick hem och lämnade henne och begav mig till korpen,..där alla platser var upptagna och bara core 19,00 men då hade jag tvättstugan!...
jag försökte mig på ett pass på gymmet men jag var så otroligt sur så jag körde det nödvändigaste och gick hem!...

Nu när jag har tagget vill jag ju kunna fullfölja det hela men icket!...
nya tag i morgon;)

Sen nu när jag håller på och donar lite granna här hemma( jag är en gris nu mera som lever med en pedant...konstigt hur det kan ändras;O),
kokar jag mig samtidigt ett kopp te och började fundera på en massa (dumma) frågor,..
  1. Varför är det bara gott med kokta ägg & kaviar men inte med stekta?
  2. Varför är det bara gott med stuvade makaroner men inte med stuvad spagetti?
  3. Varför är det gott med ketshup(stavning fröken) på strips men inte på potatis, inte ens ugns bakad potatis?

Jag har säkert fler på lager vänta bara;O





Snygga T & Jag i helgen!


1 kommentar: