Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 19 november 2008

December är alldeles för ...

December är en alldeles för dyr månad för oss måste jag säga!
  • Alla Julklappar
  • Hanna fyller år den 9:e
  • Micke fyller år på självaste julafton!
  • Bettan fyller år den 28:e
  • Vi ska vara i stockholm över jul, i en vecka
  • Ny år!.

Sammanfattningsvis så är det inte alls så billigt som man önskar,
jag älskar att köpa julklappar åt folk och har längtat efter det sen i oktober men då kommer man ju till frågan vad ska man ge alla?...som N är det något han vill ha så köper han sig det!

Vi ska köpa jul klappar åt en hel drös och fantasin slutar efter ett tag,
Emeli har säkert gett mig 1000 förslag på vad hon önskar sig men eftersom jag inte skrivit upp dom så har jag inte en blekaste,
Sen så har vi min kära bror, vad önskar sig en fordons slusk på 18 år?;P och hans tjej?:)

Den som måste vara lättast är nog våran prins Fabbe, jag tror han blir glad över vad som hellst!=)..(malin skicka ny önske litsta den går en att öppna;P)

Sen är det ju dessa föräldrar som man ska hitta på något åt...som om dom inte har allt i 1000 upplagor! + att M&B fyller år och vi är borta då känns det som om vi måste kompensera lite för det!
sen när det gäller N så hade jag ju en idée men som ALLTID så kom han på mig och jag är ju sämst som inte kunde hålla tyst heller!

Ge mig idéer tack, kan även sno era=)

1 kommentar:

  1. Okidoki, jag ska se till att skicka en ny önskelista fr Fabbe :D!
    Vad ska jag annars ge för förslag? Alltså till såna som fyller år och som har ALLT, då är det nog rätt så kul (jag skulle tycka det iaf) att få en fin korg (alltså itne en sån ful tantkorg) med lite roliga saker i typ lite gotta, ett kort, en vinflarra, en hudlotion och kanske en pocketbok! Sånt kan ju alla använda istället för att lägga bort i ett skåp. Till Emeli måste det ju finnas MASSVIS av saker, smink, en tröja, ett presetkort, osv. Kan dock hålla med om att det är SKITsvårt till dessa karlar man har...har ingen aning om vad jag ska köpa till Leon, elelr jo det blir nog et armband och lite kläder och så var d nå dataskit han önskade sig också. Julklappar till mor/far är också svårt...men ge dom presentkort på att fara och spela lasergame! :D Kram på dig

    SvaraRadera