Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 21 november 2008

Fredag idag och det är fest i folkets park,..

ja för det är fredag idag, trallalllallll!;)

..Vaknade upp utvilad idag och med D i örat på mig=) vi gick ut en sväng sen låg vi och såg hem till gården!=) ...haha, ja jag är en TV nörd och det står jag för,håller just nu på att se gamla berverly hills som visas på tv=)

Jobbar även i helgen, men i morgon innan jag börjar ska vi skynda oss till skellet för att fara på kennel träff, kommer nog bli himmla kul måste jag säga!
Till middag idag vart det Pizza,..det hade jag evrkligen lyckats med och jag lyckades självklart inte motstå denna underbara frestels! ..
Väldigt lugn hel på jobbet och me like it så nu ska vi öppna en chips påse och sätta oss och mysa!


Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar