Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 27 november 2008

Smått panik!

Jag kom just på att jag har inombords panik ang alla dessa julklappar och jag hatar att köpa dom i sista minuten som det alltid blir,..det blir aldrig riktigt bra då!
Och vi ska ju bort i helgen sen nästa helg jobbar jag och sen då på veckorna +att N ska jag försöka tvinga med på några inköp och sedan tror jag att jag och Emeli måste fixa det mesta så då måste det ju passa för oss bägge!.

Idag efter jobbet så ska jag ialf vara med J och vi ska då fika har jag tur kanske hon vill följa och spana på någon júlklapp!

Sedan ska jag sätta N i dammsugning om inte han måste fara och hjälpa Andersen som ringde där kring 6 i morse och inte hade någon värme i huset=/
Så då vaknade vi upp så jag han ta det piano i morse och gå en skön prommis med D och surra lite med N;)
& på tal om sova så är det då inget jag gjort gott i natt, N &D hann somna innan jag glott klart på datorn( jag lovade att komma på 5 min;P) men där fastnade jag,
och till min stora förvåning så låg Doris med N i sängen och mös hon lägger sig alltid i buren o jag hade inte hjärta att väcka henne och tvinga ner henne utan tänkte att hon hoppar ner dit när hon vill...
Men det gjorde hon minsan inte hon har laggt sig på min mage hon har tryckt ur mig ur täcket och snörrat i hop sig utid mina ben så jag har fått ligga efter kanten, och på det hela så har N svettats som en gris och verkligen försökt ligga i mig i natt
pust och stön så skönt det var att siga upp och så känner jag aldrig jag är en sån person som inte ens vaknar om huset brinner!

Nä nu ska jag ta och städa huset hära så att R slipper göra det, han kommer bli så glad tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar