Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 30 november 2008

Förkylning och ingen sömn...

Vi for i fredas upp till jäkkvik tillbringade dagen dära och Doris fick åka skoter och det gick super bra hon satt bakom rutan och spanade över landskapet=)...sen kring 4 åkte vi till tjärnberg där vi åt det mest exclusiva julbord jag någonsin sett och efterrätts bordet...ljuvligt!
Sedan bestämde vi oss hastigt att bege oss med Cicci och Mari till Pite samma kväll, STACKARS MARIA OCH CICCI!!!!... 3 fulla surr/pissnödiga 14 årigar jag har ågren, ialla fall så somnade vi tillslut och cicci får väjja för några renar och då vaknade jag i paniken och bara säger stanna!!... hon hinner nog inte ens reagera så öppnade jag dörren ,..och resten förstår ni!
Alla som känner mig vet ju hur åksjuk jag blir när jag bara drukigt encider så då kan ni täka er efter några glas vin och en nära döden upplevelse:P...tur vi hade en kung chafför som fixade det hela galant!

Idag har jag vart i LIF på skyltsöndag, alltid lika mysigt, efter det for jag och hämtade mackan och johanna vi begav oss till blåsmark för att hämta en såg sedan for vi och såg när Joanna hoppade med sin giganstiska häst jag trode att VOlts var den största jag sett men icket!
Johanna han bli mäkta less mig och Msom frågade om allt hästen gjorde;O men vi vart u väldigt intresserade!=)
Efter stall livet så for vi till Jimmy där han och T spenderade kvällen dombjödpå kaffeoch andraavenyn!
Vi gick och lade oss för ett tag sedan men jag kan inte sova för Doris är förkyld, troligt vis efter hennes skoterfärd med M!
Hon nyser och är rosslig så jag finner ingen ro att sova ligger bara och lyssnar på henne och käner på hon och kollar så hon är less mig, försökte få henne att sova i sängen men hongick direkt till sin plats som alltid!,..men efter ett tag så la hon huvvudet utanför buren troligt vis för att det är svalt!...ska ta och ringa farbror doktorn i morgon!...
Någon som vet några huskurer?

God natt!

1 kommentar: