Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 26 november 2008

Förgyllt!

Johanna kom i morse (11) och åt frukost med mig vi trode bestämt att vi missat ett 90210 avsnitt så jag ladda hem det och ACK! så besvikna vi vart när det visade sig att vi redan sett det med !..
ialf så var jojjo i hugget och började städa vårat kök så spisen den blänker nu lite onödigt när vi får en ny till veckan men tack johanna! sedan forstatte trollungen emd att jul pyna våran lägenhet=)...haha!
Efter ett tag fick vi även dit hanna å mackan på kaffe men då hann vi börja med klippa och klistra så nu när ni kommer till oss så möts ni av en glittrig skylt!..
som jag för övrligt lovat johanna att den ska få sitta kvar:P..
Hanna beställde oxå en med johanna:P hahha!

Sen vart det ögonbryns plockning och färgning och johanna var inte långt borta från att ge upp med mina buskar men dom vart bra i alf:)
... Nu sitter jag medd ett världs problem, ska jag sätta i lös hår?...
jag tror det men är det värt risken att leva urfattig senare?...
ja jag tror det! haha,,..
Nu vart det ett samtal till Tessan!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar