Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 2 november 2008

små huttrar

Sitter på jobbet, & idag bokstavligt talat"jobbar" jag, det är så otroligt lung & skönt,..men ävendom vill slappa en söndag!

Jag har så otroligt dåligt samvete över niklas just nu, han har varit så super duktig senaste tiden bara i helgen så steg han upp fredag morgom for i skogen med Doris var dära hela dagen samma lördag & när jag slutade på lördagen for jag hem började göra mig klar & korkade upp medans han for å handlade och donade på hemma skjussade mig o hadde sig,sen samma idag jag for å fikade på kollektivet som jag lovade i ett svagt ögonblick i går han skjussade mig till jobbet sen for han å var med Doris i skogen & nu håller han på med fin middag som vi ska äta när jag kommer hem halv 10 bara för att vi ska få mysa med varann!...han är för bra!
Så iveckan har jag tänkt vara duktig hemma o försöka tvätta å städas ska det, måste kompensera upp lite åt han, & till helgen jobbar jag ju men min lediga tid ska jag göra allt för att tillbringa med honom o inte i flaskan!
med en gnutta tur så kanske det blir IKEA i morgon & det mina vänner vore absolut inte fel jag vill egentligen bara dit för värmeljusen ;P haha,..det är dom värda!


Måste ju även säga att gårkvällen vart hel lyckad minns inte sist jag skrattdade så dära mkt kvällens absoluta häjdpungt var nån utav dom dära 100gångeerna jag o hanna hade skratt attackerna, jåmpa å robban brottade ner henne o häller en grogg i (på) henne! haha å när jonas puttade ner hanna varje gång hon stod på huk,..ni förstår när jag lägger upp bilderna, ska försöka göra det ikväll!

MEn jag msåte ju säga att jag är nu mera kär i crillr w han har ett hjärta tauteraat in på bröstet med texten MAMMA!...haha!
jag tycker absolut att det är det fränaste jag har sett!

Åter till lite ledsamheter... Niklas å jag kommer fortfarande vara särbos,..han ska tydligen inte alls sluta var i gällevare ännu!..puuuh!

Nu är det kaffe som gäller ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar