Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 31 oktober 2008

Fredag,..igen

Oj så fantastiskt det är det hära med halv dagar så här i bland,..om man nu fick ta del utav dom!
Sitter på jobbet gör nu min 8 vara av 5 Fredag kväll så nästa fredag är jag ledig=)
Och det är ju nämligen så att fredagar är bästa dagen jag vet att vara ledig för att alla är hemma,Niklas och alla pojkarna jobbar ju borta på veckorna + att alla andra har halvdag eller förmiddag och dom vill ju alltid göra något så det brukar bli en lunch och en kaffe, men ack så trevligt det är!
men dock är jag inte ledig helgen utan det återstår en till helg efter denna, sedan är jag helledig en hel helg för att sedan jobba ytterligare en helg, nu är vi inte där ännu så det återstår ju att sen om jag kan vara ledig!..alltid kul med ännu mera julpengar=)

Idag har jag hunnit vara å klippa mig vart lugg och bara tpppning eftersom jag gett f** i att spara ut håret nu så jag får prova på något nytt, men det vart bra nöjd vart jag, behövs så lite!
Sendan han jag gå o luncha med Johanna sara Isaksson o sara Jonsson Sabina, efter det vart det att investera på systemet och 2st lika dana kläningar en svart o en rosa!..vet dock inte om det rosa åker tillbaka( kan vara bra att ha=)
Han även med en kaffe på wayne´s som jag sagt att jag ska bojjkotta men det är svårt med så gott kaffe men jag ska verkligen försöka!

I morgon så jobbar jag förmiddag o sen är det nog lite fest och det ska bli trevligt var så himla längesedan vi var alla så jag hoppas verkligen på det i morgon! alltid uppdelat å det kan vara kul ibland men nu är det dags vi sammanstrålar så vi kan dansa å sjunga ihop=)

Måste bra säga att jag har världens bästa kille, fy vad mysig han är, somnade i hans armar i går o vaknade likadant!;)
jag sa även som "tips" till han att om han vill bara så dära helt oväntat ge mig en pressent bara för att han vill så kunde han köpa en svart eller lila plysch mjukis dress åt mig
( jag verkligen bor i min , man vara bra att byta i bland;)
så fick han göra det!
Söt som han är så verkade han intresserad å frågade ja men vad för nån till o med str tror ja och sedan vars...H&M svarade jag ju då o då vart det inte på tal om saken...haha finns ingen som hatar den affären som han! Förstår han på ett sätt för det är verkligen kaos där, man hittar absolut ingenting så ok men jag hoppas ändå!=)


Nu ska jag arbeta, fick världens bästa kommentar av en boende nyss,...
- Linnéa du borde jobba som filskådespelare, du har håret o ögonen!
Dom kan verkligen konsten att få en att lysa upp;)


1 kommentar:

  1. Hej babe! Du, läste jag itne att du ville ha en haddamsugare av tomten? Jag har ju en sån rosa ergo rapido som jag köpt för ett tag sen, du får köpa den av mig om du vill :D dom är faktiskt inte fantastiska, den lilla delen är ok iofs och funkar säkert att damsuga hundhår, men inte är den värd 1300 kr som den kostar ny. Så du får köpa min för en 5-hunka om du vill :D den står och väntar på dig i köket vårt. Kramen

    SvaraRadera