Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 29 oktober 2008

ackk..

Jag sitter på jobbet o är nu sten sur enbart bara för att 3/4 boende var det idag å då blir jag det!
Men när jag kommer in till kontoret ser jag att jag har ett x antal missade samtat av dolt nummer och ett sms med texten
Avsändare :Min älskade sambo: - Ring mig så fort du kan.Puss:Slut
Jag, pessimistkonsulten själv tänker ju direkt att något har hänt o ringer upp förtvivlat, men nä då har han bara kommit hem och skulle överraska mig;) men då sitter jag på jobbet o Doris for jag med till jåmpa o sabbe för att hon sulle slippa vara själv då jag inte kommer hem direkt när jag slutar i morgon på morgonen men det var ju onödigt.! men oerhört snällt av dom ändå=)
Tänk så glad jag hade blivit om jag hade varit hemma!
Ialla fall tog jag då ledigt i morgon natt eftersom jag jobbar hela helgen så i morgon blir det hångel hemma hos oss det har jag betsämt;) haha
Nu ska jag äta en banan och gråta innombord ett tag!
Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar