Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 26 oktober 2008

Naken

Naken känner man sig verkligen när man glömt sin telefon vilket jag gjorde idag hemma & nu sitter jag på jobbet & är fortfarande utan,..& jag skulle verkligen ha behövt ringa ett samtal,måste göra det direkt i morgon på morgonen!

I alf så imorsen när jag kom hem gick jag ut med Doris och sedan hade hon super damp så Niklas for med henne och hade den dejt med mackan å vovvarna sen när han kom hem ville han vara ute mera och i samma veva ringde bettan & micke o dom hade hittat 2st julklappar åt mig som jag var tvungen att kolla in( måste lämna lite spänning kvar till julafton=) så vi åkte dit och jag har nu 2st julklappar som väntar på mig och det är något som jag verkligen önskat mig men inte skrev i min önskelista här om dagen...varför kan man ju undra:P
Sen i samma veva visste dom ju om att jag även önskat mig ett par riktiga ute tåla vinter vatten och skitvädet känger så vi for och kollade på ett par sånna oxå å då slutade det med att Niklas köpte dom till mig i julklapp men jag får börja använda dom nu för det är ju som nu dom behövs som mest men kartongen ska slås in, Micke önskade sig dom oxå i julklapp så vi barn köpte dom till han även han börjar använda dom nu och får kartongen inslagen och niklas ville oxå ha dom så han fick utav micke o bettan så även hans kartong ska såls in, var inga billiga men ska det vara så ska det=).
Så summeringen är då att jag vet redan3 super braiga julklappar jag ska få, inte så kul men ack så glad jag blir när jag vet att jag inte måste köpa dom själv =)

Jag har även kommit på vad jag ska ge niklas trode faktiskt där ett tag att det var omöjligt att ge han något men jag har nog allt kommit på något=)
iallafall efter allt detta for vi till Lillpite och la ett spår till Doris som självklart gick klockrent!
Efter det fick Niklas sålt skotern så nu väntar jag med spänning på att se vad det blir för någon:P
Sen for vi och åt middag hos B,M såg en hitler film nu sitter jag på jobbet och ska börja dona till lite hära innan även jag ska sova!

Veckan som kommer ser jag absolut inte fram emot...huvva!

I morgon när jag kommer hem blir det andra bullar, nämligen promenad med Doris sendan träning för hela slanten + årets städning i våran gräsliga lght som jag enbart har mig att beskylla hur det ser ut och det gör saken ännu värre...någon frivillig som vill hjäla till?
Efter mitt slit i morgon tror jag nästan att emeli ska få komma och se nån super bra film med mig och sedan äta kanske en god fruktsallad till!=) tror inte hon ska vara svår:P

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar