Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 26 oktober 2008

Övertrött.-

Sitter nu och kämpar för att håll upp ögonen ska alldelles strax snöra mig i säng, men som ni vet när man är övertrött så kan man tänka på saker som normaltfolk inte normalt skulle tänka på;P...
till exempel så har vi ju en förmåga när vi ska förklara någon för någon som inte känner någon...förstår?
alltså om jag ska förklara ex johanna för ...Niklas, han har då ingen aning vem hon är då säger jag,.
- men du vet den långa blonda tjejen som ler så stort hela tiden
( min förklarning på henne ialf;P
...så mina övertrötta tankar som just nu inte består av normalitet är,
hur förklarar andra en och hur skulle man själv beskriva sig?
Vad är det man har som sticker ut, i Johanna´s fall (enligt mig) så har hon ett leende som ingen annan och som ingen kan missa men det betyder absolut inte att hon skulle använda det!
Det finns ju alltid,dessa klassicer, den snygga,smara,fula,smala,tjocka,blonda,blåsta,fullaste,tråkigaste,roligaste...osv,..
men vissa har ju det mera utstickande,det mera Personliga som i detta fall vart Johanna.
...Jag har nog sett för mkt 5;an där dom katogariserade män:P..
Nu johanna andvände jag bara dig för att jag kom inte på något annat, tänkte att alla förstår,så anmäl nu inte mig för att jag hängt ut dig hära ibloggen;P... vi kan säga " johanna"
Jag tror att det är dags för sängen nu innan jag skriver allt jag tänker, hipsvips ligger man på 25;an i morgon;P

1 kommentar: