Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 25 oktober 2008

Snälla Tomten!

Snälla tomten allt jag önskar mig till jul är, förutom massor av mys och kärlek, pepparkakor med mögelost med glögg...så klart!
Så ska du nu få min påbörjade önskelista!...
  • plychdräkt svart och lila
  • Locktång
  • Plattång
  • Jobbar skor
  • Riktiga ute kängor varma och hellst lite högre
  • Bärbardator med bara 10" skärm
  • Symaskin
  • Våffelgärn
  • Stryckjärn
  • Dammsugare
  • Liten hand dammsugare
  • Biabädd( DOris önskar sig det så den räknas inte som min;)

...det kommer säkert mera!

Idag hade vi iallafall avslutning på valpkursen och det var super kul vi gick varsit spår sedan satt vi & grillade och bara surrade på, man lär sig oerhör mkt varje gång känns så tåkigt när det är slut.

Men ingen uppvisninng på våra "cirkus" konster vart det men jag tjatade så jag å doris fick visa,..jag trode ju att det skulla vara veckans uppvisning så jag vart så besviken nu när vi har kört hård träning i veckan;P hahah..

Spåret vi gick,DOris älskade det verkligen jag tror inte att det finns något som kan störa henne när hon spårar vilken konsentration å då hade jag inte gjort det lätt för henne ändå, har råkat korsa en stig som jag absolut inte sett +att jag lade hennes skål på ny planterad skog(efter ledarns order då)så hon klarade det fast vi koprsat stig och 2nya miljöer...Kung!

så om det är fint väder ska vi och lägga ett nytt spår i morgon, passa på så mkt som det går nu innan snön kommer!...Ilove it!

Sen var det bara att fara hem för att göra sig klar och styra bilden mot skellet där vi gick runt hela skelleftå för att hitta någonstans att äta men vi valde nog den bästa och josse styrde servitricen (kvinnlig;) skit kul att träffa josefin Levin igen och självklart klia kul att se fanny!

Sen hem för att arbeta där jag sitter nu och ska ta och jobba nu så hoppas alla får en trevlig kväll!

Niklas är så vacker utan spackel;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar