Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 8 november 2008

Adrenalin o mensvärk!

Det var vad jag hade i går idag återstår bara mensvärken!
känns som om livmodern ska komma ut ur mig..(bara så ni förstår min ond het!)

Ialla fall så igår när jag slutade jobba så for jag o hanna
(som btw klarade körkortet i vecka så GRATTIS!!!!=)
och hämtade Doris som var med niklas på klubbjärdet o dom satt å festade dära väl hemma så går jag med dottan lös från hannas parkering till oss o hon går så fint nu lös gick fot,
vi fick vänta på alla bilarna som körde...tänk er själva en fredag kväll halv 12..inte en bil!
vi stoppade i motorvärmaren å gick mot ingången jag trycker på dörrstoppen , dörren öppnas jag ropar på hon eftersom hon som vanligt står å luktar där på staketet,..
(brukar fråga hon om det luktar annorluna var eviga gång;P)
Jag ropar igen å när hon då inte kommer hinner jag bara ta ett steg så får hunden cp fnatt å springer till våran parkering o i samma veva bara vänder hon utan att jag ens hinner reagera o springer ut på sundsgatan å över till kalles, vilket jag inte såg eftersom hon är ju snabb!! å det vill jag lova!
Till saken hör att 2st brudar stod å spydde dära utid sophuset/bdbygg, så jag vet ju att hon nu är i en cp period å bara ska testa alt hela tiden!
men det dära var droppen så jag antar att hon i samma veva vart skrämd utav dom eller jag har väl egentligen ingen förlaring!....
ilaf så springer jag å kollar vars hon for hoppades att hon bara for till buskarna men då ropar vakten på kalles å säger att han har en minderårig;P hon tod sig inte in...
arg å adrenalin å RÄDD hon kunde fan han blivit påkör så jag hämtade henne å skamsen var hon bar upp hon å sen satt jag bara å skakade ringde med gråten i halsen till niklas! nu är det färdigt koppel på å från stan ska jag flytta ...innan januari är slut!!

För doris har man alltid kunnat ha lös sen kan hon ju självklart vidga sina vyer å gå lite längre ifrån men det dära!...var som om hon såg en boll som for över gatan!...mardrömm!

Ialla fall så jobbade jag själklart även denna fredagkväll, som jag sett fram emot så länge att vara ledig men icket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar