Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 8 november 2008

Kännsliga läsare varnas!...

Min älskade sambo sade här om dagen när jag gnällde över ,..ja allt!
att han kunde förutspå 3veckor innan jag skulle ha mens, på mitt humör så han menade med andra ord att 1vecka har jag det å då deppar jag sedan är jag förbanand i 3 innan jag får det igen,...kärlek!...hmm:P

Livet är inte på topp nu jag äter bara fel å ingen motivation till träning, kilona stiger å sätter sig för att stanna verkar det som å det är absolut ingen rolig historia!
Jag vet att man inte ska hålla på så hära men även jag vill skrika i bland när man knappt får på sig sina jeans!
Så igår tryckte jag i mig min sista chips påse, ikväll är vi bjudna på middag sen till veckan ska det bännas å formas!
Men som vanligt börjar jag ett nytt liv måndagar men nu jävlar!
Målet är satt å det är bara jag som kan ta mig dit!

...kan det vara hormoner i luften på fru Lindkvist/Ermebring!...?


1 kommentar:

  1. Ysch då, mens är som en förbannelse, själv har jag vräkt i mig ett skrov idag ....jag börjar mitt nya liv varje måndag...det går väl itne så hemske bra dock...man tänker ju alldels för mkt så är det bara. Men sen är det ju så att du redan är smal som attan, så egentligen ska du inte funera på din vikt, du är redan superfin!!! Kram på dig

    SvaraRadera