Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 9 november 2008

Besviken!

Ja idag steg vi upp inte allt för tidigt o niklas hade absolut inte alls nå bra morgonhumör idag, han ville inte alls stiga upp!
Vi for då på nolia o skulle gå på hund mässan,...vilken hudmässa säger jag då så besviken jag vart var absolut inte alls som jag tänkte mig det jag tänkte ju NOLIA size, men icket ca5 bord med divers skit det bästa var att man fick en härligahund tidning , o ett reflex"halsband" sen var allt skiiit!
Vi gick o träffade fader moder å farmor på gallerian o tog en fika dom skjussade mig sedan till jobbet där jag tillbringar min tid nu!
JAg hade tänkt lyxa till det i kväll med en godis påse(ikvällmed) men det glömde ja bort så nu sitter jag har tömd på blod å är super sugen på godis!

Är tacos (nånting) till middag här ikväll men det finns varken tomater gurka eller cremefesh så jag vette tusan vad detta blir ajja mat ska dom visst ha ialla fall;P

Tror jag ska ta o vara lite duktig o skicka in lite timmar till akassan då blir dom nöjda!

Igår var vi på middag i öjebyn for därifrån strax före 12 jag tänkte he mig ut på kalles en sväng men när jag stått i kön o tagit mig in insåg jag att jag tycker aldrig det är kul o vara ute och har en mysig kille liggandes hemma så jag vände å kröp ner i täcket med han, mycket klokt beslut av mig måste jag säga=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar