Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 9 november 2008

20 koppen kaffe 17 snusen o 3l blod senare...

Det är en liten sammanfattning från sist jag skev,..ingen föstår så otroligt tråkigt det är att jobba helg i helgen, finns inte mkt att göra eller rättaresagt jag tar inte tag i att göra något, funderar på att baka, men det finns inget att baka utav, osv osv!

Nror minnsan att jag ska kolla på arbetsförmed, om det finns något jobb som har beskrivningen,
  • passar för dig som inte vill sitta still,
  • för dig som hellre har för mkt än för lite att göra,
  • för dig som vill tjäna mkt pengar,
  • för dig som vägrar jobba helg

,..Tyvärr så hittade jag endast jobb i gällivare, dock får jag vara nära niklas men hur låkande låter det egentligen?:P

1 kommentar:

  1. är det kanske lockande att vara nära nicklas istället för låkande?:) haha, du är söt!

    SvaraRadera