Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 25 november 2008

nya tag,..

haha, att det alltid ska sluta på samma sätt!
Nu har jag ialf bestämt mig idag att jag måste lära mig äta lunch middag, och sluta små äta hela dagarna för som det ärnu äter jag lunch mellan 12-16 och middag mellan 17-21:P haha... inte bra!

Nu ska jag ta tag i och ringa min barnmorska i morgon för nu är jag less,...efter min och hannas "promenad" i morse så insåg jag även denna gång att det bokstavligt talat forsar...igen,!! gahh

på tal om våran promenad idag så måste jag bara skriva att Hanna Aldrin är världens bästa tjej söt rar och god säller alltid upp och lyssnar bättre än en sten!...tror hon behöver höra det ídag!

Sen måste jag bara tillägga att jag just fått världens bästa nyhet så nu måste alla hålla tummarna fram tills jag kan säga den=)....

1 kommentar:

  1. Inte kan det vara pga mina små utbrott efter promenaden? ;P

    SvaraRadera