Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 26 november 2008

Sara´s fel!

Usch jag ligger i soffan och mår super dåligt, jag kan inte gå å lägga mig är så rädd att jag ska spy och det är det äckligaste som finns så jag håller mig vaken ,...och det är Sara´s fel för när hon skrev sitt inlägg om kaffe så vart jag ännu mera sugen på kaffe så jag svepte i mig en till kanna inte kopp, ;P....märk mina ord drick inte en kannakaffe efter 7 på kvällen!
.. men samtidigt som jag skriver det hära så kom jag ju på hu extreme mkt magsjuka det går nu...huvva!

Fram med hinken och håll tummarna!

.. måste även tillägga att Sara är jätte snäll med fast hon gjorde mig sugen på kaffe, för att hennes täcke till Sigge är lite för stort för han .
Doris har vuxit ur sitt, spännet åker upp så fort hon inte "drar in magen";P haha, ialf så skulle vi få byt låna med sara ett tag till D vuxit ur detta med så då sparade vi några 100 lappar och det är alltid tacksamt + att det är ju så onödiga pengar när hon sen aldrig mera kommer kunna ha det + att sara får ju ärva det sen ändå som tack!=)

Nej nu måste jag tvinga mig att sova!

1 kommentar:

  1. haha sorry bruden ;) hoppas du överlevde tankarna kring kaffet :P vi hörs i morgon!

    SvaraRadera