Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 24 november 2008

Jag väntar spänt på,,..

Jag väntar spänt på mitt lönebesked för denna månad,..
det är nämligen det som kommer att avgöra om det blir löshår eller inte,eftersom vi även ska köpa julklappar och vara i stholm en vecka plus alla räkningarna hemma,..jag arenstarkkänsla utav att det inte kommer att bli och det gör mig så lessen i ögat, någon som vill sponsra med en krona eller så så är det bara att posta i väg till Lillbrogatan 17 94133 Piteå!=)

Johanna har j lärt mig hur man laddar ner så jag är i full huggning med att försöka ladda ner Beverly hills och 7h heaven, det var inte i går man såg det=)..men jag har på känn att det inte funkar, hmmm(?)

Jag satt å tänkte igår ang min löne spec igenoch eftersom jag är på så många olika boenden så är det inte så lätt att skriva ner alla dagar man jobbar + att jag ibland blir utrigd eller får hoppainnågon extra timma som jag inte heller kriver i min almenaka så jag måste nog ringa min chef ochhöra om hur många timmar jag skrivit upp ifall jagnu glömt något,.vore inte kul!


Ikväll ska Niklas och hjälpa Andersen och Pappa M är i frankrike i veckan
(äckligt hur bra vissa har det på sina jobb)
Så jag och Mamma B passar på och rantar idag vi skafara till älvsbyn och hälsa på min mormor och moster,och hos mormor ska jag passa på att snolita tyger=)....sen ska det sys=)

Nu ska jag se våra bästa år för att sedan göra migklroch ta D på en promenad...
Btw skulle ni se henne hur galen hon är i snön fick mig verkligen ett gott skratt!

Nu ska jag ringa till en utav mina älskade pullor Johannnna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar