Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 6 maj 2009

Ulla

igår så vart det att vi for ner och tittade på "ulla" snyggare får man leta efter även efter mesigare,. typiskt bara för att vi ville ha mera hund i nästa!
Hon hade även en svart med vit teckning men då även teckning i anisiktet och det är det fulaste Niklas vet eftersom dom har en tendens att bli rosa, så då var det inte så aktuellt!...som om nu inte "ulla" tuffar upp sig rejält på 2 veckor så får vi snällt vänta och se till våren vad det kommer för små troll altenativt att uppfördaren får para Doris sen om 2 år om hon nu går igenom allt;P så en till blir det bara frågan om när!=)


Idag hade jag tänkt putsa fönstrena men hur lyckat var det i detta väder, funderar på att ta insidan men känner jag mig själv rätt blir det inte bra:)
SÅ nu ska jag äta lite innan vi ska gå på en morgon prommis i regnet för att sedan prov köra dammsugaren;)

1 kommentar:

  1. jag hatar putsa fönster men har lyckas hitta en trasa (på dollar store) som man bara använder vatten till och torkar. det blir inga spår eller konstigheter. snabbt och enkelt. den rekomenderar jag starkt.

    SvaraRadera