Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 6 maj 2009

Städat

mitt i städningen tyckte sabina jag skulle komma över på en kopp kaffe och inte var jag svår att slippa städningen men väl där ringde johanna och hanna så vi gick över till mig och åt lunch samt fikade,även sara dök upp på en kopp kaffe!
sen har Doris inte haft så tråkigt idag fast piss vädret utan hon har haft främmande hela dagen hon med, men jag skulle vilja veta hur sigurd ser ut nu för han verkar ha lämnat hela sin päls här;P

Nu har jag satt i gång sista tvätten så skönt att få bort det en dag som denna, har även hunnit köra med nya dammsugaren och oj så skönt det var...nu står bara köket och väntar på en runda men det får bli efter middagen :)
Nu är Niklas och handlar lite till middagen som kommer bli köttfärsbiffar, men sen vet jag inget mera utan det får jag se när han kommer med varorna!

Snälla Louise håller på och designar min blogg så jag väntar med spänning för hon kan göra underverk denna dam!;)



--- Trött linnea idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar