Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 5 maj 2009

Resan

hade tängt ge mig på att skriva om resan ner till dalarna men oj så jobbigt i stället kan jag sammanfatta det hela med att vi haft super roligt med otroligt mycket skratt och trevliga människor samt fina hundar!
Det hela började med att Sabina fick höra av johanna att jag var väldelös i trafiken vilket jag nekaded,men jag måste bjuda på några små misstag:P
1.
Jag- jag kommer köra fel i lule för där hittar inte jag
s- ja kör du till lule så har du kört åt helt fel håll för att börja;P

2.
jag- är det 50 mil till Happaranda?
S- nej men till sundsvall...

3.
vi missade avfarten till Ikea så vi körde tillbaka och vände efter E4 så när vi var klara där så körde S där vi redan kört såklart så jag var helt säker på att vi körde tillbaka hem igen, men tydligen inte;P

4, på vägen hem så körde vi in på Ikea området i sundsvall och skulle äta efter det så skulle S köra ut på E4 an igen och då såg hon att det stod E4s på en skylt och e4n på en och då frågade jag hur fan hon visste vilken hon skulle välja,för jag skulle bara ha tagit första bästa...

5 på vägen dit fick jag köra strax efter ume så hon fick sova en stund och då skulle jag köra om en lastbil då såg jag i ögon vrån en skyld sundsvall och en pil så jag fick nästan vända på E4 för att kunna ta den avfarten och då var S glad hon sov!! sen i samma veva ringde mackan och frågade vars vi var då jag körde och så klart hade jag ingen aning han frågade om jag kört igenom en stad, ingen aning sa jag då tog S över ratten fort;P
...som ni förstår fick jag bara köra 15 mil av 140:P


Nu måste jag bjuda på en bild av mammas nya kärlek, Sickan robert och joannas hund mamma vart kär och tyckte den var så behändig bara att stoppa i handväslan när man vart less;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar